luni, 5 septembrie 2011

Retrospectiva/Ganduri de toamna

Si s`a dus si vara asta`! Atat de  repede ,si totusi atat de incet.A fost o vara ciudata ,plina de monotonie ,nimic din ce as fi asteptat eu nu s`a intamplat.
Dar acum a venit toamna.Sper ca aceasta toamna sa`mi aduca linistea de care am nevoie si sa poata sa`mi clarifice sentimentele ca sa pot merge mai departe.Am incercat sa privesc inainte ,sa incerc ceva nou ,dar de fiecare data ceva nu m`a lasat sa pot face asta.Si speranta pe care o avusesem atata timp ,care era sa se stinga acum putin timp ,a fost reaprinsa de un semn ,poate prea ciudat. Asteptasem atata timp acel semn si pana la urma a venit ,cu un scop : sa`mi dau seama ca numeni nu e ceea ce pare si ca acea persoana a cautat doar sa se joace cu sentimentele mele sincere.
Si cate poti afla despre o persoana nici nu mi`a venit sa cred! Cat de falsa poate fi chiar si cu asa-zisul ,,best friend" .Nu mi`a venit sa cred cand am auzit! Stiu ca nu e bine sa crezi pe altii ,dar nu a fost singura persoana care mi`a spus acelasi lucru si am intrat la banuieli.Acele banuieli s`au dovedit adevarate. 
Si pe moment m`am gandit la o razbunare ,dar razbunarile nu aduc nimic bun. Si totusi cred ca ar trebui sa ii arat ca nu sunt o carpa de sters pe jos si ca alta persoana vede in mine ceva cu totul diferit de ceea ce cred eu ca a vazut ics. Merita sa vada cat e de looser cand este inselat chiar sub ochii lui ,cu el de mana.Si daca nu voi reusi eu asta ,vor reusi altele
Anyway ,eu am trecut partial peste tot ce s`a intamplat acum un an si nu cred ca ma voi mai lega vreodata de acea persoana deoarece am realizat ca nu merita nici macar un scuipat(scuzati`mi exprimarea)!

Vreau ca aceasta toamna sa nu o pot uita niciodata ,defapt nu voi avea cum sa uit ultima toamna din liceu.Si cand ma gandesc ca nu voi mai vedea acea clasa ,acei colegi care m`au sprijinit si acea best friend pe care spun eu ca am capatat`o pe viata ,imi ajung lacrimile pe gene.


Promit ca acum cand incep scoala voi scrie mai des daca voi avea timp

2 comentarii:

  1. o sa iti vezi best friend-ul...daca e o fata, cu atat mai mult...eu mai am un an de facultate, si prietena pe care o am din liceu...well, ii sunt domnisoara de onoare la nunta sambata asta :)..nu-ti pierde increderea :*

    RăspundețiȘtergere