marți, 27 septembrie 2011

Trecut.

        Hey, Am promis ca voi incerca sa scriu cat mai des si uite`ma! M`am gandit ca nu pot sa nu scriu despre acest eveniment de acum ceva timp care m`a schimbat atat de mult!
        Si cand ma gandesc ca atunci pe timpul asta eram o pustoaica care cunostea ,,prima dragoste" imi vine sa rad si îmi pare si rău pe de`o parte.
       Acea persoana a contat mult în viaţa mea ,cu toate ca nu era perfectă ,dar odată ce mi`a intrat la suflet nu am avut ce sa fac. Păcat ca a durat asa de puţin timp , cu puţin efort din partea acelei persoana tind sa cred ca ar fi durat mai mult.
       M`am obişnuit parţial cu gandul ca nu o sa mai pot da timpul înapoi sa`mi aduc aminte de acea perioada frumoasă,cand ne plimbam de mana,cand radeam,cand mai făceam  eu cate o mini-criza x_x cand chiuleam ca sa ne putem vedea,primul ,,Te iubesc" si muulte alte intamplari frumoase pe care nu le voi uita niciodată!Sincer as vrea sa dau timpul inapoi sa retraiesc acele sentimente ,dar ceva mă tine din loc.
      Eu sunt genul de persoana care oferă fooaaarte raar a doua şansa intr`o relaţie si dacă acum mi`ar propune o împăcare ,sincer ,nu as ştii ce sa`i răspund.M`as gandi ca am suferit mult în primul rand ,ca si`a bătut joc de sentimentele mele si în ultimul rand ca as mai simţi ceva pentru acea persoana.
     Acum eu am început altceva ,dar nu e ca ceea ce a fost atunci...Si îmi da de înţeles ca i`ar părea rău ,dar de ce tocmai acum?1 Nu i`as mai putea permite sa mă facă încă o data sa sufar sau poate ca nu as mai rezista eu a doua oară!Dar deja e mult prea tarziu pentru ,,noi '' de atunci si nu cred ca as mai putea sa mai acord o
şansă care, după părerea mea ,ar duce la un eşec mai mare ca cel de atunci.:D
      Sa sper ca toate voi ieşi bine,se vor termina cu bine ,vor începe altele mai frumoase.
Bye`!:-
h

2 comentarii: