miercuri, 30 noiembrie 2011

Ho Ho Ho ,Merry Christmas!

Jingle bells ,jingle bells! Ho ho ho !


        Ultima zi de toamna,parca sunt putin asa melancolica :( ,dar cand ma gandesc la decembrie ma cuprind fluturasii in stomac de nerabdare!
        Decembrie...nu ma pot abtine sa nu ma gandesc la decemvrie..Voie buna peste tot,atatea jocuri de mii si mii de culori di de luminite ,bradul tantos pe care il impodobesc si acum cu drag ,pomii care si-au luat hainele de petrecere albe ,Mos Craciun ,haina argintie pe care si-o ia pamantul ,degetele mele inghetate ,caciulita de Mos Craciun si melodiile ,colindele pe care le ador mult!
        Ce mai ,Craciunul e sarbatoarea mea favorita ,fiecare Craciun ,ca si pe acesta ,l-am asteptat cu nerabdare.Pot spune ca inl una decembrie eu am incercat sa fiu mai buna in fiecare an,am impartit voie buna tuturor celor pe care i-am vazut tristi.

        Ador sa stau la televizor sa urmaresc acele filme despre Mos Craciun si Craciun in fiecare an! Acelasi Singur Acasa pe care il vad in fiecare an si tot nu ma plictisesc de el ,aceleasi colinde..e pur si simplu minunat!
        Anul acesta imi prevede o mica ,,schimbare" fata de ceilalti ani ,adica nu voi petrece sarbatorile singura,sau asa cred eu. Si daca nu va fi cum vreau eu,voi avea din ce sa ma alimentez pentru ca aceste mici lucruri cu o insemnatate emorma pentru mine ma alimenteaza :d
Si eu va urez de pe acum Sarbatori Fericite!

Un comentariu: