joi, 24 noiembrie 2011

Running out of time

Si totuşi cred ca ar trebui sa primesc ceva mai multă importantă din partea sa,dat fiind ,,rangul" pe care îl am ,si cred ca ar trebui sa fie mai deschis cu mine în multele chestii ,facîndu-ma si pe mine astfel sa pot vorbi despre framantarile mele si în acest mod sa mă facă sa am mai multă încredere în dansul...
Si am multe framanatari si multe intrebari pe care nu am cui sa le spun pentru ca nimeni nu imi poate da acele raspunsuri in legatura cu ce se intampla in ,,his head''. Ar trebui sa renunte la acea timiditate caracteristica lui si sa se gandeasca ca eu niciodata nu am sa ii comunic altcuiva ceea ce simte el...Dar faptele lui imi dovedesc lipsa lui de maturitate si cam cata incredere are el in mine(cam muulta,zero)
Si tind sa cred ca este doar ceva superficial si ca are sa se termine in viitorul apropiat ,am presimtiri peste presimtiri in legatura ci el,unele se adeveresc,altele nu.
Sunt atatea lipsuri si din partea mea recunosc,dar parca mai multe sunt de cealalta parte.
Si inca ma astept la acea maturizare brusca dar....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu