joi, 5 august 2010

Adobe photoshop cs4 si cs5 portable link download

Heey..editam o poza si m-am gandit sa va impartasesc si eu ''secretele '' pe care le detin despre poze asa ca ,m-am hotarat sa postez faimosul ADOBE PHOTOSHOP! :D
Si va voi oferi si niste site-uri dupa care sa va download-ati ps:D
P.S. aceste ps cs4 si cs5 SUNT PORTABLE adica nu au mai mult de 150 mb
adobe photoshop cs4 PORTABLE  
Primul ps este cel cs4;) Dupa parerea mea este foarte bun dar intre cs4 si cs5 nu sunt decat cateva diferente vizibile[asa am observat eu acum fiecare are punctul sau de vedere]
Aici este link-ul de download : http://www.megaupload.com/?d=FESHLE6E  sau dupa site-ul dupa care am luat si eu acest link : http://www.egydown.com/1938-photoshop-cs4-light.html 
Acest ps cs4 are numai 75 mb:D.
Aceasta arhiva are parola din pacate :( . Parola este : www.theviperfiles.com .Cel mai bine ii da-ti copy-paste direct in arhivator.


Adobe photoshop cs5 extended portable
Acum va voi oferi linkul celui mai noi ps ,cs5. Tin sa mentionez ca si acesta este portable si ,dupa parerea mea este mult mai mic ca marine fata de cei 5gb acesta are 70 mb
Linkul de download este : http://hotfile.com/dl/56658306/2a8bd6f/Adobe_Photoshop_CS5_Extended_Portable.rar.html
Ambele Photoshop-uri sunt in limba engleza:D
Mentionez ca acestea sunt fisiere rar si trebuie dezarhivate inainte de a putea sa folositi ps;)
Inca un site util pentru a downloada brushes[pensule] patterns si multe alte chestii
www.deviantart.com este foarte util dar sunt mult mai multe site-uri daca cautati pe google


Aceste programe sunt arhivate ! Necesita dezarhivare pentru a putea fi utilizate :)


Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu