joi, 5 august 2010

Ganduri...

Ganduri...
O noua zii:D....ma gandeam de dimineata daca exista ceva cu-adevarat bun si curat de care pot sa-mi agat si eu ultima speranta de fericire.....nu am gasit niciun raspuns...simt mult prea multa tristete de care as vrea sa scap...Asa cum mi-au mai spus cativa ' prieteni ' ,simt nevoia de a ma rupe de tot ce tine de viata mea actuala...de a simti ce inseamna un nou inceput...dar nu am puterea de a face aceasta ruptura total pentru ca ,lasitatea care ne inconjoara m-a cuprins si pe mine...eu lupt cu ea dar nu stiu pana cand mai pot lupta...capitole peste capitole din viata mea se deschid si se inchid..si eu nu mai pot face nimic...si inca sper la o schimbare dar D-zeu nu considera momentul oportun ca sa-mi ofere aceasta schimbare...poate ca ,ma pune la incercare sa vada daca rezist...poate ca este doar o simpla proba ,o treapta a vietii de care nu toti pot trece si inca sper ca eu nu fac parte din acei ''toti'' si voi reusi...dar ma mint in continuare..de atat timp incerc sa depasesc acele momente care simt eu ca m-au marcat...si tot incerc...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu