duminică, 15 august 2010

Modificare poze online

Am descoperit o varietate de site-uri online in care iti poti edita pozele cum doresti .Pentru cei interesati ,eu va prezint cateva dintre ele. So..enjoy!;)


Picnik
www.picnik.com este primul site care mi-a atras atentia pentru ca nici macar nu ai nevoie sa creezi un cont ca sa modifici poza. Pur si simplu intri pe site, incarci poza pentru modificare cu un clic pe butonul Upload si in cateva secunde iti apare gata de prelucrat. De aici in colo numai imaginatia si simtul estetic poate dicta pentru ca in rest ai la dispozitie o multime de efecte la dispozitie precum black and white pe toata poza sau doar o anumita portiune, sepia, pixelare s.a., poti sa-i modifici caracteristicile de culoare, contrast, poti scoate ochii rosii intr-o poza portret etc. Apoi merge sa aplici tot felul de scrisuri, rame fotosi abtibilde cu tot felul de trasnai. Poti chiar albi dintii cuiva intr-o poza.
www.picnik.com – asa arata pagina de start
www.picnik.com – asa arata pagina de start
Atentie, toate efectele de care am vorbit se gasesc in tab-ul Create, nu in Edit. Bineinteles, exista functia AutoFix care regleaza doar luminozitatea si contrastul si o face foarte bine. Dupa ce ai terminat de prelucrat poza o poti salva pe hard disk inapoi. Daca vrei neaparat sa ramana o copie si pe site, ei te invita sa-ti creezi un cont pentru a le avea acolo de fiecare data cand intri. Cateva dintre functiile de prelucrare si efectele sunt insa in categoria premium, adica trebuie sa platesti ca sa le poti folosi, dar nu am intalnit printre ele chestii absolut indispensabile. Mie mi-a placut cel mai mult fiind extrem de prietenos in utilizare. Ah! Era sa uit! Daca iti creezi si un cont, poti aduce pe Picnik orice poze din conturile in care detii poze precum myspace, flickr, facebook s.a.
Principalele optiuni ale lui Picnik
Principalele optiuni ale lui Picnik
Avantaje: usor si placut de folosit, are multe efecte si optiuni
Dezavantaje: nu toate acestea sunt gratuite
FotoFlexer
www.fotoflexer.com nu arata asa bine din punct de vedere grafic in sensul ca vrea sa arate ca un program desktop. Toate uneltele sunt aranjate militareste, in ordinea utilitatii si importantei. Creatorii site-ului se lauda cum ca FotoFlex ar fi cel mai tare din online pe treaba asta. Faza cu incarcarea pozei se petrece la fel ca pe Picnik.com doar ca ceva mai greu. Iti afiseaza un meniu cum ca se chinuie sa adune resurse si alte chestii. Cam 10 secunde am stat pana a fost poza gata de prelucrare. La fel se intampla si cand vrei sa salvezi. Ce-i drept, pe FotoFlexer absolut totul e gratuit si are niste plusuri pentru profesionisti: lucrul cu layere si aplicarea de animatii.
www.fotoflexer.com – pagina de start
www.fotoflexer.com – pagina de start
Ca mod de lucru este insa ceva mai complex, iar efectele se aplica cam puternic. Trebuie sa fii foarte atent la cuantumul lor ca sa nu iasa ca in prelucrarea mea :) . In alta ordine de idei, nimeni nu te obliga sa te bagi la chestii complicate. Ai tab-ul Basic pentru setarile caracteristicilor principale ale pozei si, bineinteles, Auto Fix. Si pe FotoFlexer poti lucra cu pozele din conturile de albume foto online.
Opera mea de arta folosind layere si transparenta
Opera mea de arta folosind layere si transparenta
Avantaje: totul este gratuit si ai o tona de optiuni si efecte
Dezavantaje: un pic cam greoi de folosit
Adobe Photoshop Express
Stiai ca si Adobe are un editor foto online gratuit? Se numeste Adobe Photoshop Express, il gasesti lahttps://www.photoshop.com/express/landing.html si musai trebuie sa-ti creezi un cont ca sa-l folosesti. Cica merge doar in SUA, dar am reusit sa-mi fac cont fara probleme. Dupa ce treci de treaba asta, fie precizezi conturile de unde vrei sa iei pozele pentru prelucrare (Flickr, Facebook, Picasa si Photobucket), fie le incarci de pe hard disk cum am facut eu.
Adobe Photoshop Express – site-ul
Adobe Photoshop Express – site-ul
Pozele iti vor aparea in fereastra undeva in partea de sus si sub ele ai un meniu cu care ajungi la functia Edit. Aici, mare dezamagire. Te poti juca doar cu cateva efecte de baza, reglaj de culori, o distorsiune…cam gol. Desi site-ul arata extrem de profesional si estetic, continutul e mediocru. Desigur, pentru o prelucrare de baza nu-ti trebuie mare lucru, dar dupa ce mi-am facut cont si l-am confirmat de pe mail, ma asteptam la ceva mai spectaculos, mai complex.
O prelucrare minora pe site
O prelucrare minora pe site
Avantaje: bun pentru prelucrari de baza, redimensionari si reglaje de luminozitate, colorit si contrast
Dezavantaje: trebuie sa-ti faci cont, sunt prea putine unelte cu care poti lucra

Si am mai gasit si alte site-uri pe care vi le las ca sa va ,,jucati'' cu pozele dvs!
Cam astea am gasit eu:D si sper ca nu am pus vre-unul de doua ori:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu