joi, 5 august 2010

Twilight


Cand auzi cuvantul ''Twilight" la ce te gandesti? Celebra serie de filme cu vampiri desigur;) .Eu nu ma gandeam la asta pana sa vad filmele dar acum inteleg aceasta frenezie pentru ca si mie imi plac aceste filme despre vampiri si dragoste. Sincer dupa ce am vazut ultimul film "eclipse" nu ma mai puteam stapani! Cautam incontinuu materiale interviuri cu protagonistii filmelor Robert Pattinson[Edward Cullen] si Kristen Stewart[Bella Swan]. Poate ca ma credeti sau nu ,dar am si plans la cateva scene :-$ .Mi s-a parut foarte interesant ,cu toate ca actiunea sa intampla mai repede ca in carte [am apucat sa citesc cateva capitole din prima carte:D] .De-abia astept sa apara urmatorul film din aceasta serie :( ,dar mai am de asteptat Sper ca pe parcurs sa pot posta atat filmele cat si cartile si unele melodii care caracterizeaza filmul
cuplul bella-edward
Acestea sunt unele parti din scenele mele preferate:D
Enjoy twilights!;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu