duminică, 15 august 2010

Tv online :D

Din seria de online nu putea sa lipseasca si capitolul ,,tv'' .Incercand mai multe cai de a ma uita la tv ,si-anume la anumite poaturi tv pe care tv-ul meu nu le receptioneaza , si am descoperit niste site-uri interesante .Eu in prezent folosesc un toolbar si sincera sa fiu sunt foaste multumita de acest toolbar .Pentru a putea sa te uiti la tv online trebuie sa ai instalate niste plugin-uri cum ar fi : Sopcast ;Vlc player ;Media player etc .Acestea le gasiti pe site-urile oficiale ale plugin-urilor numite mai sus .So...enjoy!


http://1tvonline.net/ eu de pe acest site mi-am descarcat toolbarul tv online si pot spune ca este foarte practic si usor de folosit! asa ca va doresc sa-l incercati!

Cred ca a fost un site care promova serviciile de web design, dar s-a reprofilat sau a inceput sa ofere si servicii de streaming TV. Putin imi pasa, ce a fost pentru ca ce imi ofera pe pagina imi place. La prima vedere site-ul nu arata prea bine, fiind intesat de tot felul de informatii si reclame aruncate cu lopata. Daca dai sa te uiti un pic mai jos pe pagina vei vedea o lista uriasa cu posturi TV, iar in stanga player-ului ai un meniu general de continut (filme, stiri, posturi romanesti, sport, muzica etc.). La unele posturi esti avertizat ca nu le poti vedea daca nu descarci un toolbar pentru Internet Explorer sau Firefox. Am facut-o si pe asta. L-am instalat pe Internet Explorer ca si asa nu-l mai deschisesem de mult.
Site-ul webdesign nu promitea mare lucru inainte sa descarc toolbar-ul.
Site-ul webdesign nu promitea mare lucru inainte sa descarc toolbar-ul.
Tupa ce descarci, toolbar-ul ramane montat in browser si nu mai trebuie sa te duci de fiecare data la adresa. Gasesti acolo meniul TV categoria aleasa si mai in dreapta ai chiar un buton cu toate televiziunile romanesti care emit online. Am gasit si HBO, bineinteles. Ca bonus ai si o aplicatie care te poate instiinta daca ai primit un mail, iar la meniurile Fun si Games gasesti jocuri, convertoare de unitati de masura, Wikipedia, chiar si un calculator de calorii. Cel mai interesant mi s-a parut totusi meniul New TV. Am ramas perplex sa gasesc o selectie cu cele mai noi filme subtitrate frumos in romana, la o tingere de buton. Cu ocazia asta am vazut Crank 2 fara sa dau macar un leu pe biletul de cinema. Nu mai vorbesc de alte variante…
Pe site-ul TV online lucrurile sunt si mai simple. Nu te pune nimeni sa descarci vreun toolbar. Ai un meniu in stanga din care alegi categoria (TV Online, romanesti, straine, muzica, film, stiri, sport, adulti si webcam TV). Dupa ce ai ales o varianta, sub player va aparea o lista cu canalele TV care ofera respectivul continut. Atentie! Ca sa te uiti de pilda la ProTV, trebuie sa instalezi mai intai plugin-ul SopCast care merge doar in Internet Explorer. La fel sta treaba si cu HBO Romania sau Cartoon Network. Nu e mare scofala sa-l instalezi pentru ca il descarci in cateva secunde si la fel de repede se instaleaza. Ca sa vezi emisiunile pe tot ecranul dai un dubluclic pe player.
TV Online este poate cel mai simplu de folosit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu